
שלום, אני מעוניין לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסה(7 שעות) לפי החוק האירופאי. לחברה שאני מעוניין לתבוע יש נציג כתבי בי דין בארץ. מה אני צריך לעשות? לתבוע בתביעות קטנות ולכתב את נציגיהם בארץ? תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם. לעניות דעתי, לא ניתן להגיש תביעה בישראל מכוח התקנות באירופיות, מאחר ומדובר בדין זר, אלא אם כן תצורף חוות דעת מומחה, ובית המשפט יתיר זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה