רכשתי טיול מאורגן שבמסגרתו היתה צריכה להיות טיסה ישירה ליעד הטיול - איסלנד. חברת התעופה של איסלנד פשטה את הרגל ובינתיים לא קיבלנו שום הודעה מחברת הנסיעות מה קורה עם הטיול / טיסות. האם יש לי זכות לבטל את הטיול מבלי לשלם דמי ביטול ?
שלום רב. מציע לך לפנות לסוכנות שדרכה רכשת את החבילה, ולבדוק אם סידרו לכם טיסה חלופית, ובמידה ולא תדרשי לבטל ולקבל את כספך בחזרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה