הזמנתי טיסה מישראל לפראג עם חברת WIZZ וחזור מפראג לישראל עם אל-על. WIZZ החליטה לבטל את הטיסות של מישראל לפראג לרבות הטיסה שהזמנתי. בהודעת הביטול היא הבטיחה כי תשיב את הכסף עבור הטיסה שבוטלה וגם טיסת החזור, אולם בפועל החזירה רק את הכסף עבור הטיסה שבוטלה ולא עבור טיסת החזור כי לטענתה היא מחויבת לפצות רק עבור טיסות חזור שנרכשו אצלה. האם ניתן לתבוע את החברה?
במידה וחברת התעופה ביטלה את הטיסה היא צריכה להשיב את כספי הנוסע (גם אם מדובר בטיסת הלוך וגם אם מדובר בטיסת חזור).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה