שלום רב, רכשתי כרטיס בוייזאייר ולאחר מספר קטן של ימים ביטלתי אותו (היתה יכולת כזו). החברה החליטה להעביר את הכסף לחשבון שלי אצלם (מקובל) אבל מה הפתיע אותי ולא ראיתי שכתוב בצורה ברורה זה שלאחר 90 יום הם מאפסים את החשבון שלי אצלם. האם באמת הם יכולים לקחת את הכסף בחזרה? האם יש לי אפשרות לתבוע אותם? עמית
שלום רב ותודה על פנייתך. נשמע לא סביר שאיפסו לך את חשבונך באתר החברה, ולקחו לך למעשה כסף. מציע שתפנה לחברה ותדרוש להשיב לך את התשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה