
מה קורה במידה ושלחתי מכתב לחברת תעופה (ישראלית) מאחר והיה לי עיכוב של מעל 8 שעות בטיסה והם לא השיבו לי? האם לפנות אליהם שוב או שכדאי לפנות לביה"מ? בנוסף שאלה חשובה, כיצב אני יכולה לראות לפי מספר הטיסה מה שעת הנחינת בפועל בנתבג? באתר של רשות שדות התעופה כבר אין את הטיסה הזו בחיפוש..
שלום רב. ככל וחברת התעופה לא עונה בתוך 45 יום, ניתן לנקוט נגדה בהליך משפטי. יחד עם זאת שימו נא לב כי הזכאות (לכאורה) לקבלת הפיצוי הנה בעיכוב של 8 שעות ב - המראה - ולא בנחיתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה