אני טסתי למרסי בטיסת אל על מ27/4/17ועד27/9/17 לצורכי עבודה חברת אל על הקדימה את הטיסה שלי ל26/9/17כאשר נידרש ממני לבטל קבוצה המתוכננת להדרכה בפרובנס וגם המלון שולם מראש עד ל27 כך שלא קבלתי החזר פניתי לאל על לא קבלתי מענה מעבר 50 יום התעלמות מוחלטת האם יש בסיס לתביעה בנושא
שלום רב. ככל וההודעה על הקדמת הטיסה נמסרה לך פחות מ-14 יום ממועד הטיסה, וככל והשינוי במועד הטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות, נראה כי תהיה זכאי במקרה זה לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה