
שלום, רכשתי כרטיס טיסה ישירה לתאילנד עם אלעל (ישירות מאתר החברה של אלעל). בטיסת חזור לארץ גיליתי שהטיסה היא כלל לא דרך אלעל אלא עם חברה ספרדית כלשהיא. בשום שלב ברכישת הכרטיס לא נאמר לי שיש שינוי בחברת התעופה ולא קיבלתי שום הודעה או מייל לגבי השינוי. האם יש מקום לתלונה/פיצוי?
שלום רב. פורום זה עוסק בהליכים בגין עיכוב/ביטול טיסה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה