
ביום שישי האחרון (23/3/2018) הייתי אמורה לטוס לפולין בחברת "לוט". לאחר עיכוב, פעמיים המראה ופעמיים נחיתה, החברה החליטה לבטל את הטיסה, בשל תקלה של הגנרטור, ולהציע לנו טיסה בשבוע הבא או לתבוע. מה אני צריכה לעשות עכשיו, בהנחה שאני לא מעוניינת לטוס בשבוע הבא. תודה רבה
שלום רב. ככל והתקלה שגרמה לביטול הטיסה, לא הייתה נדירה וחריגה, תהיו לטעמי זכאים לפיצוי, לרבות להחזר של כרטיסי הטיסה, ולמעט הוצאות בגין נזקים עקיפים (מלון וכו)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, הזכאות לפיצוי מתקיימת כאשר הטיסה בוטלה לחלוטין או שהמריאה באיחור העולה על 8 שעות. ישנם מקרים נוספים המזכים בפיצוי כגון הקדמת טיסה מעל 8 שעות, סירב להעלות נוסע לטיסה בשל רישום יתר, פספוס טיסת המשך...
המשך תשובה