
ביום שישי האחרון (23/3/2018) הייתי אמורה לטוס לפולין בחברת "לוט". לאחר עיכוב, פעמיים המראה ופעמיים נחיתה, החברה החליטה לבטל את הטיסה, בשל תקלה של הגנרטור, ולהציע לנו טיסה בשבוע הבא או לתבוע. מה אני צריכה לעשות עכשיו, בהנחה שאני לא מעוניינת לטוס בשבוע הבא. תודה רבה
שלום רב. ככל והתקלה שגרמה לביטול הטיסה, לא הייתה נדירה וחריגה, תהיו לטעמי זכאים לפיצוי, לרבות להחזר של כרטיסי הטיסה, ולמעט הוצאות בגין נזקים עקיפים (מלון וכו)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה