
שלום, ברצוני להגיש תביעה קטנה על אי מתן פיצוי בגין טיסה לכרתים שבוטלה (עיכוב של 18 שעות) בשל תקלה טכנית. את הטיסה הזמנתי דרך סוכנות א' ומארגן הטיסה היה סוכנות ב' אשר לא היה לי קשר ישיר עמה בהזמנה אולם היא זו שחייבת בפיצוי. האם עלי להגיש את התביעה נגד שתיהן או רק נגד המארגן? בנוסף אשמח לדעת איזה סכום הגיוני לבקש בגין סעיף 11 לחוק שירותי תעופה (פיצויים ללא הוכחת נזק)?
שלום רב. לעניות דעתי ועל פי הוראות החוק - ניתן לתבוע הן את מארגן הטיסה והן את חברת התעופה. באשר לסעיף 11, זה לא תלוי. אם סיפקו לך או לא סיפקו לך שירותי סיוע. במידה וסיפקו אין בסיס לדרוש פיצויים לדוגמא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה