
רציתי לבדוק האם יש לי עילה להמשיך עם עו"ד בנושא הנ"ל-סגרתי מלון לשבע וטיסה ל-4 נפשות 21.7-28.7 לזנזיבר דרך הוטלס.קום וחברת איזי גו , לצערי לפני יומיים אשפזו את אבי במחלקה לטיפול נמרץ ועל כן אני נאלצתי לבטל את החופשה,ניסיתי לשוחח מול המלון,מול ארקיע שהוא הספק של איזי גו ומול איזי והוטלס.קום - לצערי הם לא קבלו את העניין העבירו אותי מסכת התעלולויות ולבסוף מחייבים אותי מהמלון 502 אחוז מגובה העסקה כ2500 שח ובנוסף 436 דולר לאדם מחברת איזי גו משמע עוד סכום של 1728 דולר . האם יש לי מה לעשות?
שלום רב . פורום זה עוסק בהליכים נגד חברות תעופה לקבלת פיצוי עקב ביטולי ועיכובי טיסות על ידן. לכן לצערי לא נוכל לסייע. מאחל לאביך רפואה שלמה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה