
בתאריך 6.8 הגעתי לארץ בטיסת אירופלוט (קונקשן במוסקבה). לא הגיעו שתי מזוודות (כמו גם להמון אנשים אחרים). לפי מייל שקיבלתי מחברת שירותי הקרקע, יש בעייה מתמשכת (?) וכמו המזוודות שלי, לא הגיעו עוד למעלה ממאה מזוודות ליעדן באותה הטיסה. האם יש מקום לאיזשהי תביעת פיצויים? הרי ברגע שהבעייה היא מערכתית ולא נקודתית באובדן מזוודה אחת, קשה לי להאמין שחברת התעופה יכולה לטעון שזה נעשה בתום לב. האם יש מה לעשות חוץ מלשבת כבר יומיים ולחכות שיתקשרו? כבר עייפתי מהמיילים הלקוניים שאני מקבל מהם. תודה.
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זה אינו עוסר בענייני כבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סעיף 7(ב) לחוק קובע כי: "נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת תמורה או לכרטיס טיסה חלופי, לפי בחירתו". במקרה שאתה מתאר ה...
המשך תשובה