ההורים שלי וזוג חברים נוסף היו אמורים להמריא ב12.9.18 בשעה 13:45 לסנט פטרסבורג עם החברה רוסיה איירליינס (חברת בת של אירופלוט). נכון לשעה 12 בלילה הטיסה עוד לא המריאה. בסביבות השעה 16:00 העבירו אותם למלון ובשעה 20:00 לקחו שוב לנתב"ג מבלי לעדכן האם הטיסה אכן תמריא בזמן או לא. אמא שלי לא בן אדם בריא וסובלת מסכרת ולחץ דם וכל הטירטור הזה לא טוב לה. כיצד אני אמורה לפעול על מנת לקבל םיצוי מחברת התעופה?? תודה
שלום רב ותודה על פנייתך. כל והעיכוב בטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות, נראה שתהיו זכאים לקבלת פיצוי. עליכם לפנות במכתב דרישה/בקשה אל חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה