
חברת איזיגט ביטלה את טיסתה ללונדון עקב תקלה במטוס אישתי ואבי היו אמורים לטוס בערב סוכות .הם נלקחו ללינה בבית מלון עקב כך וטיסתם יצאה למחרת היום הגשתי פנייה לתביעת פיצויים באינטרנט וקיבלתי מהם מענה כי הם צריכים את מס החשבון הבינלאומי פניתי לבנק וקיבלתי ממנו את הפרטים אך זה אינו מספק אותם הם רוצים עדיין שלושה סעיפים אשר הבנק אינו יודע מהם מדובר על 1.Intermediate Bank Name 2.Intermediate Bank SWIFT 3.Payee Address כפי שרשמתי הבנק אינו מבין מה הם רוצים ונתנו לי את מספר הIBABN ואת מספר ה SWIFT CODE לדבריהם זה מספיק על מנת להעביר את הכסף אולם איזיגט מתעקשים שאגיש להם עוד נתונים שאיני מצליח להבין כלל מה הם אודה על תשובתכם
שלום רב. אני מציע לך להתקשר טלפונית לשירות הלקוחות של חברת התעופה, ולבדוק זאת ישירות מולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צריך לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי. על פניו אתה מתאר שאתה זה שרכשת את כרטיסי הטיסה בנפרד. כלומר, ראשית לא ברור מה היה הפרש הזמנים בין הטיסות, ולא ברור מדוע הטיסה במוסקבה התבטלה. והאם חב...
המשך תשובה