
ב-19/12/18 בני דן בכר ואשתו יסמין בכר היו בתוך המטוס של איזיג'ט בטיסה לאמסטרדם. כשכולם כבר ישבו במקומותיהם הודיעו בכריזה שהמטוס לא יכול לטוס והורידו את הנוסעים. אז הודיעו שהטיסה הבאה תתקיים למחרת, כעבור 24 שעות. בני ואשתו רכשו כרטיסים לאמסטרדם בטרקיש אירליינס דרך איסטנבול. שם נאלצו לחכות שעות רבות עד המשך טיסתם. פניתי לאיזיג'ט בתביעה להחזר דמי הטיסה. תגובתם הייתה שלא מגיע החזר כזה. אני מבקש לדעת איך להמשיך בטיפול. נ.ב. בני דן, נמצא בטיפול רפואי מסובךואני מטפל בעניין לבקשתו. בברכה - שלמה בכר.
שלום רב ותודה על פנייתך. על מנת שאוכל להתייחס לשאלתך, הנני נגרש לעיין במכתב התשובה שקיבלתם מחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה