שלום אני כותב אליכם גם מכאן... הגענו היום במועד לשדה ובדלפק נאמר לנו שאין מקום על הטיסה למרות ששילמנו והזמנו את הטיסה כבר לפני כמה חודשים. "תקבלו פיצוי כשתגיעו לטיסה מחר" נאמר לנו. כמובן שלא הסכמנו אבל הם היו נחרצים ואמרו מצטערים אבל אין מקום. שלחו אותנו במונית חזרה הביתה וקבעו לנו מונית למחר כדי להגיע לטיסה... הטיול שלנו לקוסטה ריקה נדפק. פשוט יאוש ותסכול... אני מעוניין לתבוע את חברת איבריה.
במקרה של תפוסת יתר ("אובר בוקינג") קיימת זכאות לפיצוי כספי ללא כל צורך בהוכחת נזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה