החברה תעופה הצ'כית הציעה לנו להחליף את טיסתינו הישירה לארץ שהייתה בover booking לטיסת קונקשן דרך מוסקבה תמורת תשלום של 300 יורו פר כרטיס. ניתן לנו מייל אליו צריך לשלוח את כל פרטי הבנק שלנו וכך עשינו. מיד קיבלנו מייל גנרי בחזרה האומר שמסמכינו התקבלו. התשלום הובטח תוך 3 שבועות מקסימום. עברו כבר 5 שבועות ושירות הלקוחות של החברה מתנער מאחריות. מה ניתן לעשות ?
שלום רב ותודה על פנייתך. ככל וחברת התעופה לא משיבה לפנייתכם, הרי שהאפשרות שתהיה לכם על מנת לממש את זכויותיכם, תהיה באמצעות תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה