
בטיסה נדבקתי בתגובה אלרגית חמורה בעקבות פשפשי מיטה שהיו על מושבי המטוס. מיותר לציין כי קיבלתי טיםול רפואי עם נחיתתי ביעד וכל הטייל נהרס כתוצאה מכך. כיצד עליי לדרוש פיצוי?
שלום רב. על מנת לשלוח דרישה לקבל פיצוי, יש לשלוח פניה אל חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי לילך, מאוד מרגיז מה שאת מתארת, עם זאת, על הפירוט המצוין, יש לי המון שאלות אלייך. את יכולה בבקשה ליצור עמי קשר? את יכולה לחייג אליי ממש כאן דרך יצירת הקשר בשיחה טלפונית. יצחק מימון, עו"ד מנהל הפו...
המשך תשובה