
שלום רב, הטיסה שלנו מכריתים שאמורה לקחת שעה וחצי, עשתה עצירת ביניים ברודוס- משהו שלא היה מתוכנן מראש כשקנינו את הכרטיסים, חיכינו על המטוס 45 דקות עד שנוסעים אחרים עלו עליו, ורק אז חזרנו לארץ, כל זה לקח בערך 4 וחצי שעות. ללא הסברים, ללא הודעה והכנה מראש! יכולנו לקנות אוכל לילדים- כי במטוס לא היה כלום. זכאית לפיצוי?
שלום רב. לעניות דעתי במקרה זה לא תהיו זכאים לקבל פיצוי על פי החוק הישראלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה