אשתי ואני טסנו דרך אלעל מברלין לתל אביב. לפני הטיסה התגלתה תקלה טכנית חמורה במטוס שבגינה היה עיכוב של 12 שעות בטיסה. עקב כך, הפסדנו יום עבודה בארץ וגם נותרנו תקועים בברלין ונאלצנו לישון בשדה התעופה בזמן שהתמנו לתיקון התקלה ( כי לא ממש היה צפי לתיקונה). האם במקרה כזה אנו זכאים לפיצוי מחברת אלעל?
שלום רב. לטעמי הנכם לכאורה זכאים לפיצוי, אלא אם כן חברת התעופה תצליח להוכיח שהעיכוב בטיסה נגרם בשל נסיבות שלא היו בשליטתה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה