שלום הזמנתי חבילת חופשה סקי דרך חברת סקידיל. החבילה כוללה טיסה+מלון+ ציוד סקי+ סקי פס. עכב תקלה במטוס הטיסה לברצלונה עוכבה ב 30 שעות. הפסדתי יותר מיממה מהחופשה שלי . השאלה כזאת חוץ מהפיצוי על עיכוב בטיסה , מי אמור לפצות אותי על הפסד של לילה 1 במלון, הפסד של ציוד ששולם ולא השתמתי בו, וגם על סקי פס שיום 1 לא התמשתי בו. האם זה חברת תעופה, או חברה שדרכה הזמנתי חבילה " סקידיל" תודה מראש יבגני
שלום רב ותודה על פנייתך. מלבד הפיצוי הקבוע בחוק בגין עיכוב טיסה המבוסס על המרחק האווירי של הטיסה, לא ניתן בדרך כלל לקבל תשלום נוסף, למעט החזר הוצאות שנגרמו לך בעת ההמתנה לטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר מדובר בטיסה שבוטלה. עם זאת יש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים משום שלא ברור ממה נבע העיכוב בהמראות פעם אחר פעם. הטיסה שלך המריאה באיחור של מעל 8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרט...
המשך תשובה