
שלום רב, לפני כחודש רכשנו כרטיסים לניו יורק חברת התעופה Aeroflot עם עצירה במוסקבה, הטיסה נקבעה ל1 בלילה הגענו בזמן אך לא היה מקום בטיסה (תקלה במטוס ולכן הביאו מטוס קטן) קיבלנו כרטיסים ליום למחרת לחברת אל על ישיר ב10 בבוקר .האם לדעתך יש עילה לתביעה ? תודה רבה
שלום רב. נראה כי יש בסיס לדרוש פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה