איחור בטיסת קונקשן שטסתי בה, הביא לאיחור נוסף (טיסת המשך חלופית) של כ- 14 שעות לארץ, ובנוסף המזוודה שלי הגיעה לארץ באיחור של 15 (!) ימים, עם ים של עוגמת נפש. - האם אני חייב להגיש דרישה כספית בטרם אני תובע? (ההתנהלות מולם מסורבלת ואין לי עוד כוח לזה, מעדיף יש לתבוע באופן מסודר) - היתה רשלנות רצינית של חברת שירותי הקרקע (בנושא המזוודה שעוכבה) - האם לצרף לתביעה או שאין צורך ולתבוע רק את חברת התעופה? - בהנחה ונציגי החברות בת"א - חייבים להגיש התביעה באזור המרכז? תודה
שלום רב. רצוי לשלוח מכתב התראה בטרם הגשת התביעה. במידה וכרטיס הטיסה נרכז על ידך באינטרנט, ניתן להגיש את התביעה גם באזור מגוריך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. רצוי לשלוח מכתב התראה בטרם הגשת התביעה. במידה וכרטיס הטיסה נרכז על ידך באינטרנט, ניתן להגיש את התביעה גם באזור מגוריך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה