טיסה לבנגקוק יצאה באיחור של 09:40 שעות. הודעה בסמס הגיעה כ-5 שעות לפני המראה. בגין השינוי נאלצנו להזמין כרטיסי המשך חדשים. אבדן לילה במלון ואבדן יום טיול מאורגן. מה ניתן לעשות?
שלום. ככל והעיכוב בטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה כי הנכם לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום: יצחק מימון משרד עורך דין 053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה