
שלום. הייתי אמור לטוס בנסיעת עבודה קצרה לפראג וחזרה, חברת התעופה הודיעו על איחור של שלוש שעות, התייעצתי עם הבוס והוא אמר שאין לי כבר מה לטוס כי הפגישה שנקבעה תתפספס עם איחור כזה. הבעיה היא שהכרטיס נקנה בלי אפשרות לביטול. האם אני אקבל החזר עליו בגלל האיחור של ההמראה?
שלום רב. על פי החוק הישראלי, רק במקרים של עיכוב של מעל 5 שעות בטיסה יש אפשרות לנוסעים לבטל את הכרטיס ולקבל את התמורה חזרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה