בתאריך 11.1.2020 חזרתי לישראל מפרנקפורט עם טיסת לופטהנזה, עם תחילת הטיסה הודיע צוות הדיילים כי לא תוגש ארוחה או שתייה בשל חוסר בכח אדם של חברת הקייטרינג, הפיצוי שהוצע לי הינו 10 יורו, לא מקובל עלי, מה עצתך? כל הנוסעים על הטיסה לא קיבלו ארוחה או שתייה במהלך הטיסה, אנא עצתך, תודה רבה, בברכה, רונן
שלום רב. מציע שתשלחו לחברת התעופה פניה מסודרת בכתב ותדרשו לקבל פיצוי הולם. במידה ולא יוצע, האפשרות היחידה שתהיה לכם זה באמצעות תביעה, אולם אני לא בטוח שבמסגרת תביעה תזכו בפיצוי אשר יצדיק את כל הטרחה בהגשת התביעה ובהגעה לדיון בבית משפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה