
שלום! רכשנו כ 5 כרטיסים דרך לופטנזה בכ-30 אלף שקלים ליפן מספר חודשים לפני עבור טיסות לאוקטובר האחרון, הטיסה בוטלה עקב מצב בטחוני, לא מצאנו טיסות במקום והחלטנו להזמין טיסות חלופיות לאפריל (החודש) חודש מאד עמוס ויקר. במהלך התקופה שלחו מייל בודד לבעלי על ביטול טיסה ממנכן לאוסקה ואם לא נגיב תוך שבוע הכל מבוטל. פנינו אליהם ועיכבנו את הטיול ביום. בסוף ינואר שלחו מייל נוסף על שינוי הטיסה בכמה דקות. המייל פוספס, וגם הביטול שבוע לאחר מכן. כ 3 ימים לפני הטיסה מאחר שלא קיבלנו הודעות מחברת התעופה, יצרנו קשר והסתבר לנו לראשונה שהטיסות בוטלו לנו. הכסף לא הוחזר . לאחר 4 שעות עם שירות הלקוחות נותרה אופציה יחידה עם תזוזה של כמה ימים וטיסה עם קונקשיין ארוך . והוספנו יומיים נוספים. שינוי טיסה עם חברה בקבוצת לופטנזה או טיסה לטוקיו במקום לאוסקה גרר עלויות מאד גבוהות לכרטיס, מכיוון שזה שינוי. התשלומים עבור הלינה של 4 לילות כבר שולמו ללא אפשרות ביטול. כולל אטרקציות יקרות שלא ניתנו לביטול ועוד.. ומכיוון שזו תקופה עמוסה כל שינוי בבתי מלון לא התאפשר גם עלויות מאד יקרות פי כמה וגם לא ניתן היה למצוא. לא נגמר.. במהלך שהותנו ביפן קיבלתי רק למייל שלי הודעה על שינוי נוסף בכמה דקות ואם לא אאשר תוך 48 שעות שוב, יבטלו את הטיסות כולן. למזלי ראיתי. אישרתי. מיותר לציין שבפועל גם היה עיכוב של כחצי שעה בהמראה מטוקיו. לא נראה לי סביר שחברה שולחת מייל אחד וגם אם הגיע לספאם (כך חשבנו בהתחלה) נעשה מאמץ סביר. זו עסקה מאד יקרה, וגם נראה שהסכמנו לשינוי ביום כדי שייצא לפועל. בנוסף יש להם את כל הפרטים שלנו גם מספר טלפון לסמס. מחיר הכרטיסים היה יקר בהרבה והם נמכרו (היה סולד אאוט כשיצרנו קשר). מה ניתן לעשות? מעבר לכסף יש כאן עוגמת נפש מטורפת, שכן לאזור מאד חשוב בטיול לא יכולנו להגיע התפספס ולא נוכל להגיע לטיול דומה נוסף.

היי לילך, מאוד מרגיז מה שאת מתארת, עם זאת, על הפירוט המצוין, יש לי המון שאלות אלייך. את יכולה בבקשה ליצור עמי קשר? את יכולה לחייג אליי ממש כאן דרך יצירת הקשר בשיחה טלפונית.
יצחק מימון, עו"ד מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה