
הטיסה שלי התעכבה ביותר משלוש שעות. מתי החברת תעופה חייבת לפצות אותי על העיכוב? איזה סכום פיצוי מגיע לי? מה אני צריך לעשות כדי לקבל את הפיצוי?

היי נועם, במקרה המתואר אין זכאות לפיצוי, חברת התעופה מחויבת לספק שירותי סיוע בלבד כגון מזון ושתייה ושירותי תקשורת בלבד.
עיכוב של 5-8 שעות מזכה בשירותי סיוע וגם באפשרות לקבל כרטיס טיסה חלופי או את השבת התמורה.
בעיכוב מעל 8 שעות הטיסה נחשבת כטיסה שבוטלה ובמקרה כזה ניתן לקבל פיצוי.
הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה, ככל שמרחק הטיסה גדול יותר, כך הפיצוי גדול יותר.
בברכה
יצחק מימון, עו"ד, מנהל הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו בוודאי שיש מה לעשות, יכולות להיות מספר סיבות שבחרו לא להעלות אותך לטיסה, רישום יתר למשל. עם זאת, אני חייב לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי, כגון מה אמרו לך בדיוק כאשר סירבו ל...
המשך תשובה