
6 ימים לפני טיסה -שכללה עצירת בינים של מס שעות- חברת תעופה הודיעה כי טיסת ההמשך מבוטלת ותתקיים 20 שעות לאחר מכן. כאשר נחתנו קיבלנו ואוצר למלון. הבעיה שהמלון ברמה מאד מאד מאד ירודה. האם יש חובה לרמה מינימלית של סידורי לינה ואם כן מהי? האם חברת תעופה מחויבת לתת מלון זהה לכל נוסעי הטיסה?

לגבי רמת המלון אין בחוק חובה לרמת מלון מסוים, ברוב המקרים המלון שנותנים הוא ברמה סבירה מאוד, עם זאת יש מקרים שנוסעים מקבלים מלון שונה מנוסעים אחרים בשל תפוסת יתר במלון וכו'.
לגבי טיסת ההמשך שהחמצתם אכן מגיע לכם פיצוי בהתאם למרחק הטיסה, יחד עם זאת, צריך להבין מדוע טיסת ההמשך בוטלה, כלומר מהי סיבת הביטול לטענת חברת התעופה. במידה ויש לכם עוד שאלות, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר, ממש דרך שיחה מהכרטיס שלי כאן.
יצחק מימון, עו"ד, מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה