
שלום וברכה לפני כשלשה חודשים טסתי עם חברת klm הייתה לי מזוודת עלייה למטוס אשר סומנה כך ע"י דיילת הקרקע בכניסה לשרוול המטוס עמדה דיילת אחרת כנראה אחראית ואסרה עלי לעלות עם המזוודה למטוס כיוון שהמזוודה לא לעליה למטוס וגם אינה נכנסת במדף בשל גודלה שום בקשה ותחנון לא עזרו המזוודה ירדה לבטן המטוס אולם לא הגיעה ליעדה ונשארה באמסטרדם שם עלינו על טיסת קונקשן למותר לציין על כל העוגמת נפש שעברנו כאשר גילינו שהמזוודה איננה וכל הבגדים שלי היו בה נאלצנו לחכות שהחברה תשלח את המזוודה למחרת וכך התעכבנו גם ביציאה לטיול המתוכנן שלנו. לציין שבחזור לא הייתה שום מניעה לעלות למטוס עם המזוודה והיא נכנסה בקלות רבה למדף מעל המושבים. כמו"כ המזוודה ניזוקה אבל אותה החליפו לי למזוודה חדשה שאלתי היא האם אוכל לבקש או לתבוע פיצויים על עוגמת נפש או משום עילה אחרת? תודה רבה מראש
בוקר טוב,
מסיפורך ניכר שיש לך עילת תביעה כנגד חברת התעופה.
ממליצה בשלב הראשון לפנות בכת אל הנהלת החברה לתאר את השתלשלות העניינים, לתאר את עוגמת הנפש והאכזבה הרבה שנגרמה לכם כשגיליתם שאין מזוודה, תאר את העיכוב בטיול וכיו"ב. דרוש פיצוי.
ככל שהחברה תתנער מאחריות ו/או תציע פיצוי שאינו הולם לדעתך את עוגמת הנפש שנגרמה לך תוכל לשקול פניה לביהמ"ש אך יהא עליך לקחת בחשבון את הסיכון מול הסיכוי הכרוך בניהול תביעה משפטית.
לדעתי פיצוי בשווי כ 1,000 ש"ח נשמע סביר והוגן. ייתכן והחברה תציע פיצוי בדמות הנחה בכרטיס טיסה או משהו דומה, עליך להחליט מהו הפיצוי ההולם מבחינתך אך זכור שייתכן וביהמ"ש יכריע שהפיצוי שהחברה הציעה מספק בנסיבות העניין.
לא לוותר !
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה