
שלום, מה לגבי מי שרכש כרטיסים של חברת אירוסויט באמצעות סוכנות נסיעות דיזנהאוס וכמובן שילם כבר על הכרטיסים. הוא טס למזרח באמצעותם לפני פשיטת הרגל וכרגע לא יכול לממש את כרטיס החזרה (ביולי). מצד אחד, הסוכנות אומרת שהיא לא אחראית ולא יכולה לעזור מאידך, העסקה לא נעשתה ישירות מול חברת התעופה והתשלום שולם לה ישירות. האם יש דרך לקבל את הכסףאו פיצוי כל שהוא מהסוכנות או החברה? תודה עוז
עוז שלום,
אני מפנה אותך לאתר שלי, תחת הלשונית "חומר משפטי" ישנו מאמר מקיף שכתבתי בנושא.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה