טיסת לילה של ה 19/10 יצא רק בשעה 8.15 במקום בשעה 00.45 לניורק. הפסד של יום בניורק תשלום של חצי יום למלון . יש פה עברה של חוק הגנת הצרכן סעיף 4 לחוק (חובה גיליו נאות) וסעיף 2 לחוק איסור הטעייה וסעיף 31 לחוק (חוק הפיצוי) נעים אני ואישתי זכאים לפיצוי?
החוק קובע פיצוי כספי רק על טיסה שהתעכבה מעל שמונה שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה