שלום, בגלל עיכוב של 45 דקות בהמראה מישראל (לא תקלה או סיבה מיוחדת רק עומס) פספסנו קונקשין שהיה במקור שעה וחצי ולא הספקנו לטיסת המשך ונאלצנו לקנות כרטיס המשך ולינה במלון מכספינו. הטיסה מישראל עם אוסטריאן לוינה וקונקשין מוינה למלטה עם אייר מלטה הכרטיס נקנה מסמארט אייר. האם ניתן לתבוע ולקבל פיצוי או החזר מאחד הגורמים(סמארט אייר או חברות התעופה?)
שלום רב. לעניות דעתי במקרה זה לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי, מאחר ושתי הטיסות המציינות בפנייתכם הופעלו על ידי 2 חברות תעופה שונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה