אבא שלי בן 61 ענה לטלפון השבוע,דיברה איתו נציגה של "חופשה חלומית ישיר" ואמרה לו ש"מגיעה" לו חופשה זוגית בארץ ב599 ש"ח, אבא שלי לא השתכנע מיד, אך היא המשיכה במסע השכנועים שלה.. בסופו של דבר בעודו מבולבל הביא לה את מס האשראי שלו,אך אמר לה *מיד* לא לסגור את העסקה כי הוא רוצה להתייעץ קודם עם אשתו.הנציגה אמרה לו ש"אי אפשר כבר הבאת לי את הפרטים" אבא שלי לא ידע איפה לקבור את עצמו וסגר את הטלפון. לאחר חצי שעה בלבד ניסינו להתקשר שוב ולבטל את העסקה דיברנו עם דיאנה,האחראית (לדבריה),אך היא סירבה בתוקף לבטל את העסקה בטענה " *שאצלנו* אי אפשר לבטל את העסקה". גם אחרי עצבים ושיחות עם חברת האשראי זה לא עזר! אני יודעת שמותר לנו להתחרט וזכותנו לבטל את העסקה עד 14 מיום העסקה. במיוחד שלא נעשה בה כל שימוש. משהו כאן לא מסתדר לנו... זהו ניצול אנשים תמימים! נגרמה להורי עוגמת נפש!
במידה והם לא ישיבו את כספיכם בהתאם להוראות החוק, הרי שקיימת לכם עילת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה