אבי נולד באנגליה והתגורר שם עד גיל 20 בערך ולאמ"כ עבר להתגורר בארץ, שאלתי האם אני כאזרח ישראלי זכאי לאזרחות בריטית בעקבות כך, וא"כ איך עושים את זה (בהיום אני בן 22).
שלום יצחק- האם אבא שלך נולד להורים בריטים?
האם ההורים שלך היו נישואין שנולדה?
בהתאם לתשובות שלך נוכל לאומר לך את הזכאות שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, מאחר ושניכם לא גרו באנגליה, יש צורך בלבדוק לעמוק מול החוק הבריטי באתר של משרד ההגירה: www.gov.uk....
המשך תשובה