אבי נולד באנגליה והתגורר שם עד גיל 20 בערך ולאמ"כ עבר להתגורר בארץ, שאלתי האם אני כאזרח ישראלי זכאי לאזרחות בריטית בעקבות כך, וא"כ איך עושים את זה (בהיום אני בן 22).
שלום יצחק- האם אבא שלך נולד להורים בריטים?
האם ההורים שלך היו נישואין שנולדה?
בהתאם לתשובות שלך נוכל לאומר לך את הזכאות שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום, חוקי ההתאזרחות בבריטניה מבחינים בין אזרחים שקיבלו אזרחות לפני 1983 ואחרי. השאלה הקריטית היא באיזו שנה אמך התאזרחה. את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד לקבלת ייעוץ. בברכה, עו"ד דליה סקל...
המשך תשובה