שלום לפני כחודשיים שלחתי באמצעות אמזון מתנה לחברי שעשה אירוע בבית מלון באנגליה.בית המלון אישר את קבלת המתנה ומסר אותו ,לדבריו,למנהל האירוע.מנהל האירוע טוען שלא קיבל דבר.מה ניתן לעשות בנידון? תודה
מיכה, שלום רב,
בכפוף לאסמכתאות ולראיות שבידך באפשרותך להגיש תביעה אזרחית או קובלנה פלילית בנושא.
מקום הגשת התביעה או הקובלנה משתנה בהתאם למקום בו בוצעה העבירה, הסכום בו ניזוקת והסעד אותו אתה מבקש.
באפשרותך ליצור קשר עם משרדי ואנו נקשר אותך עם משרד עורכי דין בבריטניה להמשך טיפול.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום, מאחר וההורים שלך היו בשליחות מטעם מדינה זרה (ישראל), והסטטוס שלהם הייתה בטור דיפולמט - אינך זכאי. ...
המשך תשובה