ניסיתי לחדש את הדרכון לפני חודש בערך באתר השגרירות וגם שילמתי 67 פאונד אך הבנתי שאני צריך איזה טופס כדי לשלוח גם את הדרכון הבריטי פג התוקף ואת הדרכון הישראלי בקיצור לא הבנתי איזה טופס ומאיפה להוריד את הטופס מבקש עזרתכם בדחיפות !!! תודה מראש
שלום איציק,
הטפסים למילוי אינם פשוטים כפי שהם נראים. אנא צור איתנו קשר ואנחנו נשמח לסייע.
בברכה,
דליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, אפשר בבקשה יותר פרטים. גם, בבקשה להתקשר למשרד (הטלפון נמצא בעמוד שלי באתר) בכדי שנוכל לשוחח יותר לעומק...
המשך תשובה