שלום רציתי לשאול אבא שלי הינו אזרח בריטי שנולד באנגליה, אני נולדתי בארה"ב ויש לי אזרחות בריטית, בגיל 3 עברנו לגור באנגליה ל-10 שנים, ואחרי זה עברנו לישראל ומאז אנחנו כאן, האם אני יכול לעשות שלילדים שלי שהם בגיל 10 ומטה שתהיה להם אזרחות בריטית? ואיך? תודה
שלום. נשמח לשמוע יותר פרטים
המספר שלי מצוין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורלי שלום, יש להוציא אשרת התיישבות. חלק מדרישות האשרה הוא להראות כי בשנה האחרונה הופקדו לבנק כספים בשווי של לפחות 18,600 ליש"ט. יש תנאים משפטיים, פיננסיים ודרישות גבוהות שהרשויות דורשות להוכיח. ...
המשך תשובה