שלום. שאלתי נוגעת בזכויות נכדתי. אני נולדתי באנגליה דורות רבים. אישתי ילידת ישראל אך נושאת אזרחות בריטית שהוענקה לה שבועות מספר לאחר הנישוין 1963. הבת שלנו נולדה בישראל בשנת 1975 ויש לה תעודת לידה בריטית ודרכון בריטי. הנכדה נולדה בישראל בשנת 2003. האם הנכדה זכאית לדרכון בריטי. ביום שהיא נולדה אמה, בתי, הייתה אזרחית בריטית מלאה עם דרכון ותעודת לידה קונסולרית. אודה לך על תשובתך
שלום רב.
לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישראל, אם אמך נולדה באנגליה, אז השאלה באיזו שנה היא נולדה. אם היא נולדה לפני 1983 התשובה היא שאכן יש זכאות. במידה ונולדה אחרי 1983 השאלה היא היכן נולדו ההורים שלה. בברכה, דליה...
המשך תשובה