עו"ד אדם שלום, הנני בעל נחלה במרכז הארץ ובעל שטח חקלאי של מטעים. לפני מספר ימים קיבלתי מכתב מהמועצה, כשהיה כתוב בו שמנהל מקרקעי ישראל רוצים להפקיע לי חלק מהשטח החקלאי, ככל הנראה לצרכי מגורים. שאלותי הנן: 1. האם אני זכאי לפיצוי כספי גבוה בשל העובדה שמדובר בהפקעה לשם בניית דירות מגורים? 2. האם אני רשאי במקום פיצוי לקבל שטח חלופי? 3. האם אני רשאי לרכוש את השטח חזרה מהמנהל (ללא מכרז) ולבנות בעצמי את הדירות ? תודה.
לצערי לא אוכל לענות על השאלות בצורה מקצועית מבלי לדעת את כל הפרטים לאשורם
למענה הולם עליך לפנות למשרד עורך דין עם מסמכי ההתקשרות מול המנהל או החוזה הדו צדדי שברשותך
תוכל לפנות למשרדי על מנת לקבל יעוץ הולם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין צורך יש לרשום בשטר "כרשום בפנקסי המקרקעין". הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה טלפונית. בכבוד רב וגמר חתימה טובה מיכל ואקרט עו"ד ...
המשך תשובה