שלום, לאור קבלת ההחלטה של מנהל מקרקעי ישראל לפיה בעלי נחלות יכולים להחזיק בחוזים אישיים רציתי לדעת מה היה הדין הקיים עד לאותה החלטה? האם קיים בחקיקה או שמא רק בהחלטות המנהל? תודה מראש,
בעלי נחלות קשורים בחוזים דו צדדים המתחדשים מעת לעת כל כשלוש שנים על מנת למנוע זכויות חכירה מבעלי הנחלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אכן כן, ניתן להגיש בקשה לחידוש חכירה 7 שנים קודם למועד סיום התקופה. הנך מוזמן ליצור עימי קשר בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר בהצלחה בכבוד רב, מיכל ואקרט עו"ד...
המשך תשובה