רציתי לדעת האם אני צריך לבקש היתר מיוחד ממינהל מקרקעי ישראל על מנת לבצע שינוי בבית אבי המנוח שירשתי, ולהקים מעליו שתי קומות נוספות. מדובר בקרקע גדולה בעיירת פיתוח.
שאלה זו חוזרת באופן תדיר , התשובה היא בוודאי על כל שינוי יש לקבל היתר הן מן המינהל ולאחר מהוועדות לתכנון ובניה באיזור מגוריך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כדאי לבחון מסלול של פטור ממכרז לרכישת זכויות הבעלות במקרקעין. כמו כן, לדרוש על פי פסק הדין את הסדרת הזכויות ללא דיחוי נוסף. הנך מוזמן ליצור עימי קשר המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר ...
המשך תשובה