שלום, סיימנו בנייה של בית (שלד פלוס גג) בשכונת הרחבה במושב, הודענו בכתב לרשות על סיום הבנייה בצירוף להצהרת אדריכל. האם היה עלינו להגיש בנוסף גם טופס 4? תודה

שלום רב,
תצהיר אדריכל מספיק.
אני מציעה לבדוק שאכן המסמך התקבל, ייתכן והנכם נדרשים לחתום על חוזה החכירה.
לרשותכם בכל שאלה נוספת.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו בטל 053-6112800 ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה טלפונית ללא עלות. בכבוד רב, מיכל ואקרט עו"ד...
המשך תשובה