רציתי לדעת האם יש הגבלת גיל לרכישת מגרש ממנהל מקרקעי ישראל. אני סבי מעוניין לרכוש מגרש לבניה, והוא בן 83. אשמח לתשובה.
עדן שלום
אין בחוק מגבלת גיל.
אם הרכישה היא בישוב קהילתי ויש צורך לקבל הסכמת ועדת קבלה אזי יתכן ולגיל המבוגר תהיה השפעה.
אם מדובר בנכס רגיל אין כל משקל לגיל והוא יכול לקנות.
בברכה
משה לין עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מלכה, אכן לא היה אמור להיות חיוב בדמי הסכמה בהעברה ללא תמורה מול קרבה ראשונה, אולם צריך לבחון כל מקרה לגופו. מזמינה אותך ליצור קשר עם משרדנו בטל 055-4532896 ואשמח לסייע ולהרחיב בעניין. בכ...
המשך תשובה