רוצה להתלונן על הליך שביצעתי מול מנהל מקרקעי ישראל שהתנהל בצורה לא תקינה לדעתי. האם יש גוף שאוסף את הפניות ובודק אותן?
שלום רב,
לצערי איני יכולה להמליץ על גוף שייתן מענה בצורה עניינית בקשר עם התנהלות המנהל, למעט בית המשפט שהינו הפורום המתאים.
הנך מוזמנת להתקשר למשרדנו ונשמח לבחון את האפשרות להגשת תובענה בנדון והסיכויים לקבלת פיצוי בגין כך.
בברכה,
מיכל ואקרט, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שאלתך אינה ברורה ואיזה מציגה את התמונה במלואה אך הנני סבורה כי נצליח למצוא פתרון. הנך מוזמנת ליצור קשר טלפוני עם משרדנו בטל 053-6112800 ונשמח לסייע ולהרחיב בעניין. בכבוד רב, ואקרט...
המשך תשובה