שלום, אני רכשתי בית קרקע ואני מעוניינת להרוס מחסן הצמוד לבית ולהופכו לחנייה. האם אני חייבת אישור ממנהל מקרקעי ישראל בעניין? ואם כן, כיצד אני עושה זאת? תודה
זהבה שלום
לפי החוק את צריכה להגיש בקשה להפיכת המחסן לחניה מהועדה המקומית לתכנון ולבניה של איזור מגורייך.
לפני מתן היתר יפנו אותך למנהל לאשר את התכנית.
בברכה
משה לין עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בעקרון ככל שהנכם עונים למבחן הידועים בציבור אינם זכאים לפטור ממס שבח בגין מכירת דירה יחידה. אולם ככל שיש בידכם הסכם ממון המציין אחרת אכן ניתן יהיה לראות בכך הפרדה רכושית. שימו לב שכל...
המשך תשובה