פורום שלום, בגין תוספת בניה שנעשתה לפני שנים רבות (שלא הוגשה בקשה הסכמה לרמ"י), רמ"י מבקשת תשלום דמי היתר כתנאי לרכישת בעלות. האם זו דרישה חוקית? כי לפי קובץ החלטות מועצת הרשות ונוהל הרשות נרשם בעת עריכת תחשיב דמי ההיתר ייערך גם תחשיב הקניית בעלות בהתאם לפרק משנה 5.1 בקובץ החלטות מועצת מקרקעי ישראל בנושא העברת בעלות במקרקעי ישראל ובהתאם לנוהל הקניית בעלות. שתי החלופות ישלחו ללקוח. תודה על תשובתכם

שלום רב,
אכן טרם ביצוע הקניית בעלות הרשות דורשת הסדרת הזכויות במקרקעין בדמות מימוש זכויות בניה נוספות שביצעת במקרקעין על ידי תשלום דמי היתר.
הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדי בטלפון שמצוין בעמוד שלי באתר ואשמח לבחון את האפשרויות העומדות לרשותך ולסייע בהליך הקניית הבעלות.
בכבוד רב,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, החכירה אינה מתבצעת באופן אוטומטי, יש להגיש בקשה לחידוש החכירה ולהוון את הנכס ליתרת התקופה. הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפוןש מופיע בעמוד שלי באתר ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה טלפונית. ...
המשך תשובה