שמאית שבדקה את עניין קניית הדירה, מצאה שרישום בטאבו מצוי בחקירה, לפי הבנתי המוכר לא רשום כבעלים אלא כמנהל המקרקעין. לשאלתי- מה זה אומר, והאם ניתן להעביר את הטאבו לבעלותנו? הבניין בן חמש שנים בפריים לוקיישן בחולון. תודה מראש

שלום רב,
הנך מוזמנת ליצור עימנו קשר בטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר ונשמח להרחיב ולסייע בשיחה טלפונית.
בכבוד רב,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, נוכח משבר הקורונה ישנו קושי רב לקבל מענה מהרשות. למשרדנו שלל הכלים לסייע בנושא זה ולקדם בהשלמת העברת הזכויות. תוכל לצלצל למספר שמופיע בעמוד שלי באתר בברכה, מיכל ואקרט, עו"ד...
המשך תשובה