שלום, אני רוצה לקנות דירה לעצמי, בעיר מרכזית. הדירה מוחכרת ל-49 שנה והיא פוקעת עוד פחות מ-4 שנים. האם מכיוון שמועד הפקיעה כה קרוב אמורים לגלם במחיר הקנייה את דמי ההיוון או שלא, או שבכל מקרה בדירה רגילה החכירה מתחדשת אוטומטית?
שלום רב,
כאשר המדובר בעסקת מכר לרכישת נכס מוחכר יש להיוועץ עם עו"ד המתמחה בדיני רשות מקרקעי ישראל, ולבחון את המשמעויות הנובעות מחוזה החכירה לרבות הארכה התקופה ודמי החכירה או ההיוון.
הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו, נשמח לסייע ולבחון עבורך את כדאיות העסקה.
בהצלחה.
מיכל ואקרט, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דמי הסכמה נדרש לשלם כאשר מבקשים לבצע העברת זכויות, אף זה, לא בכל סוגי הנכסים. לצורך מענה לשאלתך עלי לבחון את מצב הזכויות על המקרקעין, סוג המקרקעין וסוג חוזה החכירה שהופק עבורכם. הנך...
המשך תשובה