חתמנו חוזה ןקנינו אדמה בהרחבת קיבוץ ובנינו בית, בחוזה נירשם שאין למכור את הבית 5 שנים אלא אם נפטר אחד מ2 בני הזוג או ירדנו מהארץ או קיבלנו מחלה קשה או הבנק קיבל אישור מהוצאה לפועל לפעול למימוש הבית או בני הזוג מתגרשים, אם אחד ממקרים אלו יקרה אז אנו זכאים לשלם "קנס" 200,000 ש"ח כי אנו בישוב ספר. ולמכור , איך פותרים את זה ללא 5 מקרים אלו ומוכרים. תודה
אשמח אם תשלח לי למייל את החוזה בכללותו ואשמח לעזור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הנך זכאי לקיזוז תשלום דמי ההיתר. השאלה האם הנך רוצה להצטרף לפי 3.75 או 33% עבור מלוא התב"ע תלויה בשאלה מה הנך מתכנן לבצע בנחלה. הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו בטל 053-6112800 ונשמח ל...
המשך תשובה